Primavara SEO

Esti pregatit pentru SEO de primavara? Ghid SEO 2018

Primăvara începe să se răstoarne din nou, temperaturile cresc, iar anticiparea creșterii este în aer. Dacă doriți ca site-ul dvs. să continue să supraviețuiască și thrivie pe tot parcursul anului este important să-i dați un SEO Spring Clean, deoarece ar fi pentru a vă asigura că site-urile dvs. SEO core este în mod corespunzător în loc. Fără o curățare anuală aprofundată, riscați ca site-ul dvs. să nu aibă performanțe scăzute în căutarea organică și că aceasta ar duce la pierderea traficului, a potențialilor clienți și a afacerilor. Această listă de verificare SEO se va servi, sperăm, pentru a vă oferi un bun punct de plecare pentru elementele de verificat ca parte a primăvară curată SEO.
SEO nu este doar o dată un an lucru!

Înainte de a ajunge în carne și cartofi aici este important să subliniem că WordPress SEO nu este doar o chestiune o dată pe an. Ca și cum ați merge la sala de sport doar o dată pe an, nu vă va ajuta să vă distrați doar ținându-vă la site-urile dvs. SEO o dată pe an nu îi va da cea mai bună șansă de succes, dar este mult mai bine decât să nu faceți nimic. Recomandăm ca clienții noștri să adauge aproximativ un post pe săptămână, ca parte a efortului de SEO în curs de desfășurare, care apoi se alimentează și în marketingul social media și în marketingul online în general. Acest lucru este menționat acum, deoarece nu doriți să creați o percepție că SEO se face doar o dată pe an – întrucât nu este cazul. Oricum, asta a scos din cale, sa ajungem la lista de verificare SEO.
Lista de verificare SEO pentru primăvară curată

Ok, deci, în special ordine, aici sunt câteva dintre zonele care ar trebui să formeze baza pentru lista dvs. de verificare SEO pentru a vă asigura că site-ul dvs. este într-o formă de SEO sănătos.

SEO Lista de verificare – Ghid practic

 

Primavara SEOStarea de indexare: bifați pentru a vedea ce a indexat Google pentru site-ul dvs. Accesați Google.com și căutați “site: yourdomain.com” pentru a vedea ce a indexat Google. Efectuați o scanare a SERP-urilor și asigurați-vă că sunt indexate doar paginile / posturile / produsele pe care doriți să le indexați. De asemenea, faceți clic pe ultima pagină a rezultatelor pentru a vedea dacă Google omite o mulțime de pagini din rezultate – nu doriți ca Google să omite nimic și dacă acesta este un semn al prea multor pagini de calitate scăzută care sunt trimise pentru indexare.

Titluri / meta-descrieri:

Primavara SEOPe parcursul anului standardele pentru lungimea descrierii titlului / meta-ului s-au schimbat. Pe măsură ce dispozitivele utilizează schimbările, Google modifică lățimea caracterului / pixelului pentru titluri și descrieri, astfel încât fiecare pagină / post pe site trebuie verificată pentru a vă asigura că respectă standardele actuale. Un instrument ca ScreamingFrog este excelent pentru găsirea de pagini / postări care nu mai respectă standardele pentru titluri și meta descrieri. Pe tema titlurilor / metaselor este de asemenea important să vă asigurați că sunt bine scrise și că nu aveți dubluri sau semne libere – dacă observați orice fel de afirmație!

Sitemap-uri / Roboți:

Primavara SEOpe tot parcursul anului, pe măsură ce noile pluginuri se adaugă la site-uri, acestea pot crea propriul tip de postare, ceea ce poate avea ca rezultat adăugarea unui tip de postare în sitemap-ul dvs. XML. Acest lucru, prietene, este ceva ce nu doriți, deoarece nu doriți ca sitemap-urile dvs. să conțină pagini / postări pe care vreți să le indexați Google. Verificați sitemap-urile pentru a vă asigura că nu sunt incluse taxonomii sau tipuri de posturi. Verificați, de asemenea, fișierul robots.txt pentru a vă asigura că respectă cele mai bune practici actuale, deoarece pot fi necesare și unele modificări aici. De asemenea, dacă conectați sitemap-ul la robots.txt și ați trecut recent la https, asigurați-vă că actualizați fișierul robots.txt.

Viteza site-ului:

Primavara SEOÎntrucât tot mai mulți utilizatori utilizează dispozitive mobile pentru a accesa webul, iar toleranța utilizatorilor pentru site-uri lente scade importanța creșterii rapidității unui site care se încarcă rapid. Există o varietate de factori pentru viteza site-ului, cum ar fi puterea serverului, configurarea site-ului, cache-ul, CDN-ul, minificarea etc și în loc să fie ghidați strict de scorul Google Page Speed ​​(care este aproape imposibil de obținut 100%). timpul de încărcare real al site-ului dvs. de la un instrument precum Pingdom.

HTTP-uri:

Primavara SEOcititorii Avid ne-ar fi văzut vorbind despre SSL și mai multe SSL-uri în ultima perioadă, dar am bătut drumul despre asta pentru un motiv bun. SSL devine un factor mai important pentru SEO și poate, de asemenea, să contribuie la creșterea încrederii utilizatorilor în site-ul dvs. și astfel să nu aibă un SSL în acest stadiu, bine, nu are sens.

Imagini:

Primavara SEOPe tot parcursul anului multe pagini și postări noi pot fi adăugate și uneori imaginile pot fi adăugate în grabă pe site fără a se redimensiona, comprima și optimiza corect. Având imagini de dimensiuni super poate fi rău pentru timpul de încărcare și, astfel, ar trebui să fie verificate pentru a vă asigura că acestea sunt dimensionate corect, astfel încât nu un SEO negativ în această privință. Uneltele cum ar fi Smush pot ajuta la compresia la fața locului, dar ar trebui, de asemenea, să dimensiunea imaginilor corect înainte de încărcare. Mai mult decât atât, ar trebui să verificați numele de fișiere, alții și titlurile pentru imagini pentru a vă asigura că sunt SEO prietenoase. Sunt acțiunile mici, repetate mereu și repede, care pot face diferența pentru clasarea site-urilor dvs., așa că faceți asta!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *